Fshese robot iRobot Roomba i7+ 558
• Teknologjia e Dirt Detect njeh zonat me papastërti më të madhe
• Butoni "Clean" për funksinim autonom pa programim
• Pastron rrëmujën në momentin që ndodh
• E pajisur me zbrazjen automatike Clean Base e cila zbraz në mënyrë autonome enën e pluhurit
• Sensorë të zgjuar për tu udhëhequr nën dhe rreth mobiljeve
• E pajisur me një sistem premium pastrimi AeroForce™ me 3 faza, ideal për ata që kanë kafshë shtëpiake
• Roomba i7+ harton dhe pastron çdo dhomë falë teknologjisë Imprint™ Smart Mapping që ju lejon të kontrolloni kur dhe cilat dhoma pastrohen
• Programim nga telefoni permes aplikacionit iRobot HOME
• Dy furca kryesore pë të mbledhur papastërtitë
• Koka vetë-rregulluese për pastrim efektiv të parketit, dyshemeve të vështira dhe qilima
• Koha e karrikimit 3 orë, Koha e punës 75 min
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.