Lavatrice Samsung WW90T854DBT/S7
Add Wash:- akses per vendosjen e rrobave apo zbutesit edhe pasi ka filluar procesi i larjes QuickDrive™- redukton kohën e larjes me 50% dhe përdorimin e energjisë me 20%
Drum Clean+:Heq papastërtitë dhe 99.9% të baktereve që shkaktojnë erëra te pakendshme ne kazan.
EcoBubble: Detergjenti kthehet në flluska, prandaj depërton me shpejtësi në pëlhurë dhe heq me lehtësi papastërtitë, ndërsa kursen energji dhe mbron ngjyrat dhe teksturën.
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.