Frigorifer Whirlpool W7X 83T KS
Sistem I ftohjes : No Frost (me ajer)
Multi Air Flow : Shperndarje Uniforme e ajrit dhe lageshtise ne frigorifer.
Teknologjia 6th Sense : Teknologjia 6th sense monitioron temperaturen brenda frigoriferit dhe e rregullon ate automatikisht ne momentin qe ai punon.
Fresh Box Zero Grade : Sirtar per ruajtjen optimale te mishit/peshkut,bulmetit qe te qendrojne sa me te fresketa per perdorim te perditshem.
Fresh Box : Sirtar per ruajtjen e perimeve dhe frutave si dhe ruajtjen e nivelit te lageshtise ne menyre qe vitaminat dhe vlerat ushqyese te mbeten te fresketa.
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.