Furre Electrolux EOD5C50Z
SteamBake ju lejon të krijoni rezultate perfekte në shtëpinë tuaj, me shtypjen e një butoni
Lagështia lejon që brumi të ngrihet plotësisht, duke krijuar brendësi të shijshme, ndërsa nxehtësia e thatë krijon kore të pasura dhe me shkëlqim. Shijoni jo vetëm pjekje të shijshme, por edhe pulë të pjekur dhe peshk të holluar.
Teknologjia jonë e pastrimit katalitik do të thotë që ju mund t'i thoni lamtumirë grumbullimit të yndyrës dhe mbetjeve. Kjo teknologji e vetë-pastrimit fillon të funksionojë automatikisht kur temperatura e furrës arrin 250 ° C. Tani pastrimi i furrës tuaj është i lehtë.
Cilësimet e sakta me ekranin tonë LED
Duke ju lejuar të vendosni kohën e saktë të gatimit dhe të monitoroni pjatat ndërsa gatuani. Ju jep kontroll të lehtë të furrës.
Even Cooking qarkullon nxehtësi në të gjithë furrën, duke u siguruar që gjithçka është gatuar në mënyrë të barabartë,do të thotë që furra juaj të nxehet më shpejt duke ju kursyer kohë dhe energji.
Gatimi me shumë nivele,Unaza shtesë e ngrohjes do të thotë që ju mund të gatuani në mënyrë të barabartë në tre nivele.
Ventilator ftohës : Ventilatori ftohës fillon automatikisht kur furra është e ndezur. Ftoh përbërësit elektronikë dhe pjesët e jashtme të furrës.
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.