Soundbar Samsung HW-S41T/EN
- Për tingull magjepsës, gjithçka që ju nevojitet është në një soundbar të vetëm. Sistemi "gjithçka në një" ka dy vuferë dhe alto të integruar në strukturën e vet të hollë, në mënyrë që ta vendosni kudo në dhomë dhe të shijoni një përvojë të pastër me audio.
- Një sistem tingujsh i projektuar për të qenë pjesë e shtëpisë suaj. Rafinuar nga Kvadrat, look-u klasik i soundbar-it kombinon shprehjen natyrore me dimensionin dhe rezistencën. Tekstura dhe dizajni i vet në formë të harkuar, së bashku me teknologjinë moderne, përputhet me ndjesinë e veçantë të një tingulli që mbush dhomën.
- Dëgjoni muzikën ashtu siç kanë dashur krijuesit e saj të dëgjohet. Duke balancuar inovacionin e audios me kontributin kreativ nga producentët dhe artistët, Music Mode ju lejon thjesht të lidhni celularin tuaj me soundbar-in për të dalluar dhe optimizuar atë që luani, në mënyrë që cilësia e tij të ruhet ndërsa festa vazhdon.
- Soundbar-i analizon automatikisht burimet tuaja të tingujve për të optimizuar pjesën audio për përmbajtjen tuaj specifike. Qoftë kur është një ndeshje sportive e zhurmshme apo një dramë me dialog të qetë, mund të keni besim se soundbar-i më i mirë do të ofrojë tinguj të qartë për shikim të optimizuar të televizorit.
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.