Smart Watch Maxcom Fit FW59 Blue
Një orë inteligjente 4G e krijuar për përdoruesit më të rinj të teknologjive të reja, e cila u ofron prindërve paqe mendore dhe më të rinjtë gëzim dhe siguri.
Karta SIM, kamera e integruar dhe funksioni i thirrjes mundësojnë kontaktin me fëmijën në çdo vend dhe kohë, dhe butoni SOS garanton aktivizimin e menjëhershëm të alarmit së bashku me vendndodhjen.
Kutia tërheqëse, ngjyrat e gjalla të orës dhe numrat përrallor e çojnë fëmijën tuaj në botën e imagjinatës së fëmijëve.
E gjithë kjo e bën orën inteligjente Kiddo një alternativë të arsyeshme për një smartphone. Është gjithashtu perfekte si ora e parë për fëmijën tuaj.
Siguri në çdo situatë
Nëse diçka ju shqetëson, mund të bëni një foto nga distanca duke përdorur kamerën e orës dhe ta dërgoni në smartphone ose të ndizni mikrofonin në Kiddo dhe të siguroheni që fëmija juaj të jetë i sigurt dhe mirë! Një hapje e madhe dhe kënd i përshtatshëm i kamerës garantojnë një fushë të gjerë shikimi dhe altoparlanti i integruar siguron cilësi të lartë të zërit
Funksioni SOS
Thjesht mbani butonin në orë për 5 sekonda për të aktivizuar funksionin SOS. Më pas, ora inteligjente do të telefonojë numrin e kontaktit të treguar dhe do të dërgojë automatikisht një mesazh me vendndodhjen. Falë kësaj, ju mund të telefononi menjëherë për ndihmë sa herë që fëmija juaj ndihet i kërcënuar. Nëse kujdestari nuk i përgjigjet thirrjes së urgjencës, ora do të fillojë automatikisht të telefonojë kontaktin tjetër të ruajtur SOS.
Vendndodhja (GPS)
Me Kiddo, mund të kontrolloni se ku ndodhet fëmija juaj në çdo kohë, sepse vendndodhja e orës shfaqet në aplikacionin e telefonit inteligjent. Ju gjithashtu mund të caktoni një zonë të sigurt për fëmijën tuaj dhe do të njoftoheni kur të tejkalohen kufijtë e saj. Ju gjithashtu mund të kontrolloni historinë e rrugës së përshkuar në një aplikacion të dedikuar.
- Transporti
- Ju mundësojmë transportin e pajisjeve tuaja nga e Hëna në të Shtunë, brenda Tiranës dhe në qytete të tjera kundrejt tarifave minimale.
- Montim, garanci dhe asistencë teknike të specializuar për pajisjen që ju bleni në dyqanet Globe dhe Online.
- Rezervojmë dhe mbajmë pajisjet tuaja deri në 1 muaj në një magazinë të posaçme rezervimi. Pajisjet do të transportohen në shtëpinë tuaj një ditë pas konfirmimit tuaj për ti tërhequr.
- Pagesa
- Kthime
Për tu njohur me kostot e transportit, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Përzgjidhni mënyrën më të përshtatshme për të paguar porosinë tuaj, ofrojmë mundësitë e pagesës me:
1. Paguaj me para në dorë në momentin që merrni porosinë.
2. Kartë debiti/krediti (Visa, MasterCard).
3. Transfertë bankare (Porosia do të procesohet pasi të merret konfirmimi i Bankës për pagesën).
4. Financim me këste (Për tu njohur me bankat që operojmë, ju lutem drejtohuni në departamentin e kujdesit ndaj klientit )
Agjentët tanë do jenë në dispozicion për të marrë porosinë tuaj nëpërmjet telefonit:
E Hënë deri E Shtunë - ora 08:30 - 20:00
E Diel - ora 08:30 - 17:00
Telefon:+355 44 806 061
E-mail: info@globe.al
Politikat dhe proçedurat e kthimit të pajisjeve
2. Globe ju ofron zëvëndësimin e pajisjes me defekt fabrike të paraqitur brenda 72 orëve nga momenti I blerjes dhe të konstatuar nga teknikët e autorizuar nga prodhuesi.